Chciałam bym w tym oto cudownym blogu Wam opisać moje dni.:)

środa, 4 listopada 2015

Otwieram bloga

MADZIULA MI POMOGŁA ZAŁOŻYĆ BLOGA
Hello!Mam na imię Wika i będę opowiadać o moim życiu na tym blogu.
Więc zacznijmy!
Dziś złamałam sobie palec:Chciałam na W-F złapać piłkę a tu nagle pach (boli palec)
Pojechałam do domu,Poszłam do lekarza,Odrabiałam lekcje i założyłam bloga (MADZULA DZIĘKI)                                              






                                                                                                                                                                                                                                   PA!!                                                                                                                                                                                                                                                               

4 komentarze: